-4%
49 950 bodů Do věrnostního systému

Běžná cena 1 039 000 Kč. Ušetříte 4% (40 000 Kč) 999 000 Kč

ZÁKLADNÍ PARAMETRY


Typ motoru: Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený

Objem: 1103 ccm

Výkon motoru: 226hp -168,5kW @ 13750rpm (s výfukovým kitem)

Suchá hmotnost: 174 kg

Palivová nádrž: 16 L

Registrace, původ: 5/2019, Itálie

Najeto: 50 km

Panigale V4 Speciale je esencí exkluzivity. Číslovaná série pouhých 1500 motocyklů je lákadlem pro fanoušky značky i investory. Titanový výfukový systém Akrapovič zdvihá výkon na neuvěřitelných 226 HP, to vše při suché hmotnosti 174 kg. V překrásném lakování Tricolore, doplněna špičkovými komponenty z prémiových materiálů - Alcantara sedlo, hliníkové frézované racingové páčky a víčko nádrže, karbonové doplňky, frézovaná horní objímka vidlic s pořadovým číslem a kovaná hliníková kola Marchesini. Za příplatek Ducati dodá motocykl s frézovanými magneziovými koly. více

Výrobce: MotocyklyDoprava a platba

typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
zdvihový objem 1103 ccm
vrtání x zdvih 81 x 53.5mm
kompresní poměr 14.0:1
výkon motoru 226hp -168,5kW @ 13750rpm (s výfukovým kitem)
točivý moment 133,6Nm @ 11000rpm (s výfukovým kitem)
palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
emise Euro 4
Převody
převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
primární převod poměr 1,80:1
sekundární převod řetěz
přední ozubené kolo 16 zubů
zadní ozubené kolo 41 zubů
spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
rám Hliníková slitina
rozvor 1469 mm
sklon 24,5°
přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
přední zdvih 120 mm
přední ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" / za příplatek z výroby kovaný Marchesini Racing Magnesium 3.50" x 17"
přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
zadní zdvih 130 mm
zadní ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17" / za příplatek z výroby kovaný Marchesini Racing Magnesium 6.00" x 17"
zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
palivová nádrž 16 L
suchá hmotnost 174 kg
přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
záruka 2 roky bez omezení km
barva (rám / kola) červená tri colore
provedení jednomístné
výška sedla 830 mm
výbava jízdní režimy (Race,Sport,Wet), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, sedlo Alcantara, karbonový přední i zadní blatník, kryt 1ramenné kyvné vidlice a svodů, stavitelné stupačky, závodní palivové víčko a páčky, ochrana brzdové páčky, titanový závodní výfukový systém Akrapovic, závodní větrný štít, záslepky zpětných zrcátek a držáku RZ, Ducati Data Analyser+ (DDA+) s modulem GPS, krycí plachta
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km