UVEDENÁ CENA JE PŘEPOČÍTÁNA DLE PLATNÉHO KURZU ČNB ZE DNE 7.3.2021- KURZ SE PŘI NÁKUPU MOTOCYKLU MŮŽE LIŠIT.
ZÁKLADNÍ PARAMETRY
Typ motoru: Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Objem: 1103 ccm
Výkon motoru: 214hp -157.7kW @ 13000rpm
Suchá hmotnost: 166,5 kg
Palivová nádrž: 17 L
Jmenuje se Panigale V4 a představuje novou a důležitou kapitolu v historii Ducati, "symfonii" výkonů a emocí, které jsou 100% italské. Panigale V4 je první sériově vyráběný motocykl značky Ducati vybavený čtyřválcovým motorem, který je odvozen od Desmosedici MotoGP. Motor Desmosedici Stradale o objemu 1.103 ccm s tradičním úhlem válců 90°a desmodromickým ventilovým rozvodem dává maximální výkon 214 koní (157,5 kW) /13.000 ot. a točivý moment 124 Nm / 10.000 ot. Motor se vyznačuje obráceným směrem otáčení klikové hřídele, což je náročné technické řešení používané výhradně u závodních speciálů. Díky tomu se při brždění snižuje gyroskopický efekt otáčení motoru. Při suché hmotnosti celého stroje 175 kg je jasné, kam tímto modelem Ducati míří - na závodní okruh. více
4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise
Euro 5
Převody
Převodovka
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr
1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Primární převod
poměr 1,80:1
Sekundární převod
řetěz
Přední ozubené kolo
16 zubů
Zadní ozubené kolo
41 zubů
Spojka
hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám
Hliníková slitina
Rozvor
1469 mm
Sklon
24,5°
Přední odpružení
plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih
120 mm
Přední ráfek
Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu
Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení
plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih
130 mm
Zadní ráfek
Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17"
Zadní pneu
Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy
2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž
16 L
Suchá hmotnost
174 kg
Přístroje
poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka
2 roky bez omezení km
Provedení
dvoumístné
Výška sedla
835 mm
Výbava
jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, kovaná kola Marchesini, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis
olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km
EVER RED je prodloužení základní dvouleté zárukyDUCATI poskytované výrobcem o dalších 12 nebo 24 měsíců.
EVER RED je placená služba, o jejímž nákupu se můžete rozmyslet po celou dobu platnosti základní dvouleté záruky poskytované výrobcem (do maximálně 30.000 najetých km). Podmínkou aktivace prodloužené záruky EVER RED je vstupní technická kontrola motocyklu v autorizovaném servisu Ducati* Prodlouženou záruku poskytuje společnost CarGarantie, evropský lídr s dlouholetou tradicí. Více informací najdete ZDE...