38 695 bodů Do věrnostního systému

773 900 Kč

UVEDENÁ CENA JE PŘEPOČÍTÁNA DLE PLATNÉHO KURZU ČNB ZE DNE 7.3.2021- KURZ SE PŘI NÁKUPU MOTOCYKLU MŮŽE LIŠIT.

ZÁKLADNÍ PARAMETRY


Typ motoru: Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený

Objem: 1103 ccm

Výkon motoru: 214hp -157.7kW @ 13000rpm

Suchá hmotnost: 166,5 kg

Palivová nádrž: 17 L

Jmenuje se Panigale V4 a představuje novou a důležitou kapitolu v historii Ducati, "symfonii" výkonů a emocí, které jsou 100% italské. Panigale V4 je první sériově vyráběný motocykl značky Ducati vybavený čtyřválcovým motorem, který je odvozen od Desmosedici MotoGP. Motor Desmosedici Stradale o objemu 1.103 ccm s tradičním úhlem válců 90°a desmodromickým ventilovým rozvodem dává maximální výkon 214 koní (157,5 kW) /13.000 ot. a točivý moment 124 Nm / 10.000 ot. Motor se vyznačuje obráceným směrem otáčení klikové hřídele, což je náročné technické řešení používané výhradně u závodních speciálů. Díky tomu se při brždění snižuje gyroskopický efekt otáčení motoru. Při suché hmotnosti celého stroje 175 kg je jasné, kam tímto modelem Ducati míří - na závodní okruh. více

Výrobce: MotocyklyDoprava a platba

Motor
Typ Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Zdvihový objem 1103 ccm
Vrtání x Zdvih 81 x 53.5mm
Kompresní poměr 14.0:1
Výkon motoru 214hp -157,5kW @ 13000rpm
Točivý moment 124Nm @ 9500rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování
Výfuky 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Poměr 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Primární převod poměr 1,80:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 16 zubů
Zadní ozubené kolo 41 zubů
Spojka hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo
Podvozek
Rám Hliníková slitina
Rozvor 1469 mm
Sklon 24,5°
Přední odpružení plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih 120 mm
Přední ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Zadní ráfek Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17"
Zadní pneu Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Přední brzdy 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO
Ostatní
Palivová nádrž 16 L
Suchá hmotnost 174 kg
Přístroje poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display
Záruka 2 roky bez omezení km
Provedení dvoumístné
Výška sedla 835 mm
Výbava jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 3, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, kovaná kola Marchesini, sedlo a stupačky spolujezdce
Servis olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km