DUCATI Multistrada V4 PIKES PEAK
Kvality modelu Multistrada V4 S do extrému: kovaná 17" kola se sportovními pneumatikami, jednostranná kyvná vidlice, elektronické odpružení Öhlins, nový jízdní režim Race, speciální grafika a karbonové doplňky. více
Výrobce: DUCATIKód produktu: P03726Doprava a platba
Závodní styl
Multistrada V4 Pikes Peak byla vyvinuta s cílem přivést sportovní kvality modelu Multistrada V4 S do extrému: kovaná 17" kola se sportovními pneumatikami, jednostranná kyvná vidlice, elektronické odpružení Öhlins, nový jízdní režim Race, speciální grafika a karbonové doplňky. Motocykl, který je ostrý, přesný a efektivní i na trati.
Odpružení Öhlins Smart EC 2.0
V4 Pikes Peak je vůbec první Multistrada, která je vybavena elektronickým odpružením Smart EC 2.0 Öhlins. Tento systém je stejný, jaký používá Ducati pro Panigale V4 S a Streetfighter V4 S. Je to systém, který dynamicky přizpůsobuje vlastnosti podvozku stylu jízdy jezdce. Tato technologie vypůjčená od supersportovních motocyklů Ducati je poprvé v modelové řadě Multistrada kombinována s jízdním režimem Race.
Nakonfigurujte si Ducati podle svých představ. Vybírejte z velkého množství originálních doplňků a příslušenství. Až budete mít v konfigurátoru hotovo - najdete nás v nabídce dealerů "M.C.F.CZ, S.R.O.".
Přijeďte k nám do velkého showroomu M.C.F. ve Slušovicích. Poradíme Vám a společně vaši novou Ducati nakonfigurujeme!
Motor | |
---|---|
TYP | V4 Granturismo 90°,protiběžná kliková hřídel, kapalinou chlazený, 4 ventil, 2 svíčky na válec |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 1158 ccm |
VRTÁNÍ X ZDVIH | 83 x 53,5 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR | 14:1 |
VÝKON MOTORU | 170 hp - 125 kW @ 10500rpm |
TOČIVÝ MOMENT | 125 Nm @ 8750rpm |
PALIVOVÝ SYSTÉM | elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
VÝFUKY | ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a čtyřma Lambda sondami |
EMISE | Euro 5 |
Převody | |
PŘEVODOVKA | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down |
POMĚR | 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25 |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD | poměr 1.8:1 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD | řetěz |
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO | 16 zubů |
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO | 42 zubů |
SPOJKA | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
RÁM | hliníková slitina |
ROZVOR | 1595 mm |
SKLON | 25,75° |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | plně nastavitelná upside-down Öhlins 48 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
PŘEDNÍ ZDVIH | 170 mm |
PŘEDNÍ RÁFEK | Marchesini kovaný z lehké slitiny 3,5" x 17" |
PŘEDNÍ PNEU | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
ZADNÍ ZDVIH | 170 mm |
ZADNÍ RÁFEK | Marchesini kovaný z lehké slitiny 6" x 17" |
ZADNÍ PNEU | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
PŘEDNÍ BRZDY | 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M50, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
ZADNÍ BRZDY | 265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
Ostatní | |
PALIVOVÁ NÁDRŽ | 22 L |
SUCHÁ HMOTNOST | 214 kg |
PŘÍSTROJE | plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem |
ZÁRUKA | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
PROVEDENÍ | dvoumístné |
VÝŠKA SEDLA | nastavitelná 840 - 860 mm |
VÝBAVA | jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem, rychlořazení up/down (DQS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, karbonový přední blatník, homologovaná koncovka výfuku Akrapovic |
SERVIS | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 60.000 km |