18 300 bodů Do věrnostního systému

366 003 Kč

Ducati Hypermotard RVE poznáte podle designu, který vychází ze streetartu a graffiti. Motor, podvozek a balík elektroniky je u RVE shodný jakou u Ducati Hypermotard 950. více

Výrobce: DUCATIDoprava a platba

zdvihový objem

937 ccm

výkon motoru

114hp - 84kW @ 9000rpm

točivý moment

96Nm @ 7250rpm

výška sedla

870 mm

suchá hmotnost

178 kg

objem nádrže

14,5 l

Ducati Hypermotard

Čirá zábava, nekonečný adrenalin

Agresivní vzhled a sebevědomý sportovní charakter. Nový Hypermotard 950 RVE se vrací ke kořenům závodních motardových speciálů. Široká řídítka, štíhlé boky, nové "Graffiti" zbarvení a nízká váha zaručují hravost při každé změně směru. Odnímatelné stupačky spolujezdce pak umožňují rychle změnit hračku na praktický městský stroj.

Ducati Hypermotard

Nekončící zábava

Díky nové generaci motoru Testastretta 11° má Hypermotard 950 k dispozici hravých 114 koní a solidní kroutící moment. Motor je navíc o 1,5 kg lehčí. Hypermotard je k dipozici i ve verzi do 35 kW.

Ducati Hypermotard

Pokročilá elektronika

Hypermotardy nově disponují nejnovější inerciální jednotkou Bosch 6D IMU, která podporuje následující systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verze RVE je doplněna o rychlořazení (DQS) up/down.

Nakonfigurujte si Ducati podle svých představ. Vybírejte z velkého množství originálních doplňků a příslušenství. Až budete mít v konfigurátoru hotovo - najdete nás v nabídce dealerů "M.C.F.CZ, S.R.O.".
Motor
TYP kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
ZDVIHOVÝ OBJEM 937 ccm
VRTÁNÍ X ZDVIH 94 x 67,5 mm
KOMPRESNÍ POMĚR 13,3:1
VÝKON MOTORU 114hp - 84kW @ 9000rpm
TOČIVÝ MOMENT 96Nm @ 7250rpm
PALIVOVÝ SYSTÉM elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
VÝFUKY ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče
EMISE Euro 4
Převody
PŘEVODOVKA 6ti stupňová
POMĚR 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24
PRIMÁRNÍ PŘEVOD poměr 1.85:1
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD řetěz
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO 15 zubů
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO 43 zubů
SPOJKA antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná
Podvozek
RÁM příhradový z ocelových trubek
ROZVOR 1493 mm
SKLON 25°
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down
PŘEDNÍ ZDVIH 170 mm
PŘEDNÍ PNEU Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17
ZADNÍ ODPRUŽENÍ stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice
ZADNÍ ZDVIH 150 mm
ZADNÍ RÁFEK 3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
ZADNÍ PNEU Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
PŘEDNÍ BRZDY 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS
ZADNÍ BRZDY 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS
Ostatní
PALIVOVÁ NÁDRŽ 14,5 l
SUCHÁ HMOTNOST 178 kg
PŘÍSTROJE TFT display
ZÁRUKA 4letá záruka (4Ever Ducati)
PROVEDENÍ dvoumístné
VÝŠKA SEDLA 870 mm
VÝBAVA přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, rychlořazení (DQS) up/down
SERVIS olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km