653 body Do věrnostního systému

13.076 €

ZÁKLADNÍ PARAMETRY


Typ motoru: čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOHC
Objem: 999 ccm
Výkon motoru: 107/145 při 10 000 min-1
Pohotovostní hmotnost: 214 kg
Palivová nádrž: 17 L

Pohodlí, ovladatelnost, konektivita a poutavý styl se spojují se špičkovými výkony a poskytují sportovně - cestovní zážitek hodný označení GT (Grand Tourer). Nezáleží na tom, zda dáváte přednost jízdě vyššími rychlostmi na dlouhých, otevřených rovinkách nebo vyhledáváte klikaté silnice. Nezáleží na tom, jestli jedete sami nebo dáváte přednost společnosti spolujezdce. Bez ohledu na to, jak daleko jedete. Bez ohledu na to, jak jste závislí na připojení smartphonu. A bez ohledu na to, jak velkou výbavu si možná budete chtít vzít s sebou. GSX-S1000GT je navržen tak, aby Váš cíl byl druhotný díky potěšení ze samotné jízdy. více

Výrobce: MotocyklyShipping and Payment

TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Typ motoru: Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec, DOH
Spotřeba 6.1L/100km
Emise 143g/km
Vrtání/zdvih 73.4mm x 59mm
Převodovka 6 rychlostí, stálý záběr
Výkon motoru: 112kW (152PS) / 11000 rpm
Max. kroutící moment 106 Nm/ 9250 rpm
Světlá výška 140 mm
Délka,šířka,výška, rozvor 2140 / 825 / 1215 / 1460 mm
Pneu 120/70R17 M/C (58W) / 190/50R17 M/C (73W)
*Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
BI-DIRECTIONAL QUICK SHIFT SYSTEM
Systém na nezbytnou dobu (mezi 50 a 75 milisekundami, v závislosti na nastavení citlivosti) přeruší dodávku výkonu, aby se snížilo zatížení čních zubů ozubených kol převodovky a umožní tak hladké řazení na vyšší rychlostní stupně s téměř nepřerušenou akcelerací. Pro hladší a rychlejší řazení na nižší rychlostní stupně bez nutnosti používat ""meziplyn"" nebo spojku, otevře systém automaticky škrtící klapky tak, aby se zvýšily otáčky motoru a dosáhly hodnoty potřebné pro vyrovnání s následujícím nižším rychlostním stupněm.
Tempomat udržuje nastavenou rychlost bez toho, aby jí jezdec musel regulovat pomocí plynové rukojeti. Tato funkce pomáhá snížit únavu jezdce při dlouhých cestách.
U běžného motocyklu je nutné držet stisknuté tlačítko startéru dokud motor nenastartuje. Se systémem Suzuki Easy Start stačí pouze jednou stisknout tlačítko jako u současných moderních automobilových motorů. ECM (Elektronická řidící jednotka) rozpozná signál a nechá motor startéru pracovat po stanovenou dobu.
Elektronicky řízený protiblokovací brzdový systém (ABS) zajišťuje stabilní brzdný účinek za různých jízdních podmínek a různého stavu povrchu vozovky. Při brzdění pomáhá tento systém zabránit zablokování kola při náhlé změně povrchu nebo při použití nadměrné brzdné síly. Protiblokovací systém monitoruje 50 krát za otáčku rychlost otáčení kola a upravuje brzdnou sílu podle aktuální úrovně trakce.
NOVÝ PŘÍSTROJOVÝ PANEL
Jednoduše nainstalujte bezplatnou aplikaci SUZUKI mySPIN a připojením smartphonu přeneste její zobrazení na velký barevný TFT LCD displej GT, kde si můžete prohlédnout obsah svého telefonu, kontaktů, kalendáře, hudby a mapových aplikací. SUZUKI mySPIN je kompatibilní s iOS a AndroidTM